Vzgoja o pravilni prehrani je ena glavnih sredstev za doseganje dobrega zdravja in oblikovanje zdravih prehranjevalnih navad otrok.
Način prehranjevanja oz. prehranjevalne navade pridobljene v otroštvu se nadaljujejo v odrasli dobi, zato je predstavitev le-teh otrokom zelo pomembna.
Navajanje otrok na dobre prehranjevalne navade in uvajanje novih nepoznanih živil zahteva ogromno vztrajnosti, iznajdljivosti in potrpljenja.
Kljub prizadevanju in posebni skrbi se zgodi, da otrokom ponujena hrana ni všeč. Izrednega pomena je vloga strokovnih delavk v oddelku, ki v svojo vzgojno dejavnost vključuje strokovna priporočila ustreznega prehranjevanja predšolskih otrok in z zgledi pomaga pri oblikovanju zdravega odnosa otrok do hrane.
Tako je prehranjevanje v vrtcu del vzgojnega procesa – del izvedbenega kurikula (nacionalnega dokumenta) t.i. dnevna rutina, ki zajema mnoge elemente vzgojnega vplivanja na otroke.
S prehrano v vrtcu zagotavljamo 70% dnevnih fizioloških potreb vsem otrokom, ki so vključeni v celodnevni program vrtca. Otrok dobi zajtrk, kosilo, dopoldansko in popoldansko malico.
Pri sestavi jedilnikov in pripravi hrane se upošteva potrebe, želje v skladu zmožnostmi, priporočili in smernicami zdravega prehranjevanja v vzgojno – izobraževalnih ustanovah. Načrtovanje prehrane zahteva kompromis med tem, kar je zdravo, primerno in nujno, da otroci zaužijejo.
S prehrano v vrtcu zagotavljamo 70% dnevnih fizioloških potreb vsem otrokom, ki so vključeni v celodnevni program vrtca. Otrok dobi zajtrk, kosilo, dopoldansko in popoldansko malico.
Pri sestavi jedilnikov in pripravi hrane se upošteva potrebe, želje v skladu zmožnostmi, priporočili in smernicami zdravega prehranjevanja v vzgojno – izobraževalnih ustanovah. Načrtovanje prehrane zahteva kompromis med tem, kar je zdravo, primerno in nujno, da otroci zaužijejo.